Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T11:25:51+02:00
5*6*7=
30*7=
210 acum inmultim cu 1, 2, 3, 4,...ca sa afli cate numere vrei

numerele sunt

210 din (210*1)
420 din (210*2)
630 din (210*3)
840 din (210*4)
ai o infinitate de numere, dar tie iti trebuie doar 3:D
daca nu intelegi zi-mi
inteleg!mersi mult!
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T11:34:42+02:00
30 ,630,420,840,960,1170,1380,1590,1710 ,1920,2130,2340,2550