Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T18:00:17+03:00
Formele de relief cele mai des întâlnite sunt : 
- munți
- dealuri
- câmpii
- podișuri. 
da, dar mi-e imi trebuie exemple de forme de relief :P
munti deluri campie
si exemple?
Pff, scuză-mă, nu am citit corect enunțul. Îți dau din România exemple. Munții : Carpați, Suhard, Ceahlău, Baraolt, Maramureșului, Perșani, Vrancei etc. Dealuri : De vest, Banatului, Lipovei, Crișanei etc. Câmpii : Română, Jijiei, de vest etc. Podișuri: Moldovei, Dobrogei, Hotin etc.
2014-10-11T18:00:59+03:00
Munti , Delte , Insule , Sesuri , Trecatori , Capuri , Trecatori , Campii , Dealuri , Mlastini etc.