Răspunsuri

2014-10-11T17:57:52+03:00
Inversiunea este schimbarea ordinii cuvintelor
Inversiunea (uneori numită și metateză) este un procedeu stilistic ce constă în schimbarea topicii obișnuite a cuvintelor dintr-o propoziție sau frază. Prin inversiune se evidențiază importanța deosebită a unui cuvânt sau a unui grup de cuvinte din contextul respectiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T17:58:50+03:00
Este figura de stil care consta in abatarea de la  topica propozitiei cu scopul de a scoate in evidenta profunzimea ideilor si sentimentelor sau de a sublinia anumite insusiri ale personajelor
Inversiunea este procedeul artistic prin care se schimba ordinea obișnuită a cuvintelor in propoziție cu scopul realizării exprivitatii