Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-11T17:43:57+03:00
1. J. Balvin - Ay Vamos
2. Delia feat. Kaira - Pe aripi de vant
3. David Guetta - Lovers On The Sun ft. Sam Martin
4. Mellina feat. Vescan - Poza de Album
5. AMI - Playa En Costa Rica
6. Andreea Banica - Acelasi iubit
7. Otilia - Bilionera 
8. Mario Fresh feat. Alex Velea - Am ramas cu gandul la tine vezi videoclipul
9. F.Charm - Cod rosu
10. Maxim - Vreau sa te...
11. Dara cu INNA, Antonia si Carla`s 
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T18:34:18+03:00
Eheee. Rock:given up-linkin park, dance with the devil-breaking benjamin, hero-skillet(cea mai tare ;) ), what i've done-linkin park, si cam orice de trupele astea rock (daca esti fan rock ;) ). Sau daca iti place asa, mai lent, scientist-coldplay, everything-lifehouse (asa mai lente si romantice ;) ). Si asa, mai de gluma, de atea amuzante romanesti: ma dusei pe la petrica, prin padure pe carare, si-a luat soacramea cai, uite asa as vrea sa mor etc. Asa, de zambet ;). Lacuna coil-enjoy the silence, e un fel de combinatie de rock, geniala, trebuie sa o asculti. Daca iti place pe alta limba ( ;) lol) poti sa incerci pe araba: larmik bbalach de nassif zeytoun -parca, da daca cauti sigur gasesti- pe ebraica: at baneshama de shlomi shabbat, pe turca (de ce nu) cu siguranta ca stii de tarkan (lol) dudu e o melodie cunoscuta de el. Imi mai place si ad mahar de eviatar banai, tot pe ebraica, e tare. La pian: last leaf falls, it's hard to say goodbye (varianta michael ortega sau ceva), river flows in you, post war ( e la pian, in ciuda titlului). Sunt melodii contemporane, nu te gandi la mozard (lol). Siiii.... Cam asa. Sper sa fi fost de ajutor oarecum. ;)
2 5 2