Spunetimi va rog raspunsul la asta!M-am gindit la un numar.L-am micsorat de 10 ori am micsorat rezultatul cu 100 si am obtinut un numar de 10 ori mai mic de cit 100.La ce numar m-am gindit??Va rog sa organizati totul printr-un exercitiu si sa raspundeti!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T17:39:52+03:00
(x:10)-100=100:10
(x:10)-100=10
x:10=10+100
x:10=110
x=10×110
x=1100
Tot intr-un rind printr-un exercitiu daca se poate
2014-10-11T17:40:45+03:00
(x:10)-100=100:10
(x:10)-100=10
x:10=110
x=110x10
x=1100

si sa stii ca nu l-am copiat