Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T17:23:41+03:00
Mai este puţin şi intrăm în perioada sărbătorilor de iarnă, o perioadă frumoasă care ne lasă multora amintiri plăcute. Fiecare din noi probabil vom alege foarte minuţios cercul de prieteni s-au anturajul unde vom petrece, în aşa fel ca să profităm la maxim de evenimente.
Imi poti marca rasp. ca fiind cel mai bun ? plss
2014-10-11T17:28:19+03:00
Intr-o zi de sarbatoare se simte in aier dragostea si fericirea acelui moment in care ne petrecem  timpul cu cei dragi si ne dorim  ca acea zi sa dureze ani si ani pentru a sta alaturi de cei dragi.
5 4 5