Răspunsuri

2014-10-11T17:16:47+03:00
Afara este ger .
Linga mine a stat o vedeta.
In antreu este gol

7 2 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T17:37:32+03:00
Paronimele sunt cuvinte cu forma aproape identica dar cu sens total diferit (ger-gel(de par) , care-cale , langa - lunga , gol-pol) afara este ger . mi-am cumparat un gel de par nou. nu stiu care a spart geamul . am gasit o cale de a rezolva exercitiul. langa scoala sunt multe magazine. rochia pe care am cumparat-o este prea lunga. mutu a marcat un gol. pinguinii cresc la polul sud .
7 4 7