Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T17:14:27+03:00
In cazul de fata vorbeste despre o victorie a ta(un concurs sau un test-vezi tu)
apoi despre bucurie sentimente etc
dupa zici ca la urmatorul... nu ai reusit la fel de bine insa ai perseverat si la examenul final(de exemplui) ai luat nota cea mai mare(sau zici exact cat ai luat
2014-10-11T17:32:36+03:00
Decat atatea puncte dai pentru ce cerinta ceri?