Răspunsuri

2014-10-11T16:50:48+03:00
3 la puterea a 4a.
3 x 3 = 9 x 3 = 27 x 3 = 81
Sper că te-am ajutat :) :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T16:51:05+03:00
81 e 3 la puterea a patra Deci 81 la puterea a 14-a e 3 la puterea a 56-a
Imi poti arata si demonstratia,te rog frumos?
Pai daca 81 e 3^4 ,atunci 81^14 este egal cu 3^(4*14), adica 3^56 , unde "*" inseamna "înmultit cu" si "^" înseamna "la puterea". Succes! :*