Răspunsuri

2014-10-11T16:51:58+03:00
A fost o iluzie optica 
am avut o aluzie 
l-am prevenit de acel lucru dar nu m-a ascultat 
el provine din alta tara 
a fost o eroare in calculatorul meu 
incepeti cu alineat propozitia
stai aliniat in rand 
acest exercitiu este oral 
mi-am notat in orar tot ce am de facut 

da sper ca ti-am fost de folos :)
167 4 167
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
:***
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T16:57:53+03:00
In gandul meu mi-am creat o iulzie.
Tu ai facut o aluzie despre acel obiect scump.

Am prevenit ca totul o sa iasa prost .
El provine dintr-o familie de oameni bogati . 

El are o oroare pentru doctori .
S-a produs o eroare la experimentul de la chimie.
 
Am scris fiecare paragraf cu alineat .
Mi-am aliniat cartile in ordine alfabetica .

A trebuit sa dau un text oral.
Astazi ne-a dat orarul pentru clasa a 8-a 
174 4 174