Alegeti dintre proverbele:´¨Omul sfinteste locul¨´¨Haina face pe om¨ ¨ Ulciorul nu merge de multe ori la apa¨ ¨-Cine ti-a spart capul?-Frate-meu!-De acee ti l-a spart asa tare!¨ sI povesti-ti in zece randuri o intamplare hazlie ,care sa-l ilustreze.

2

Răspunsuri

2014-10-11T16:42:09+03:00
Păi, să luăm " Ulciorul nu merge de multe ori la apă ". Poţi povesti că un prieten te-a păcălit cu ceva..şi s-a dovedit că defapt nu era prietenul tău şi apoi spui că a vrut să-ţi facă aceeaşi păcăleală doar că nu i-a reuşit. Şi la final poţi adăuga proverbul " Ulciorul nu merge de multe ori la apă " . Sper că te-am ajutat. :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T16:49:05+03:00
Mircea mereu ma pacalea de cate ori il sunam ca nu poate iesi afara ca nu-l lasa mama lui.A trecut mult timp in care eu il credeam.Intr-o zi m am gasit cu mama lui si am intrebat-o.Ea dandu-si seama ca Mircea m-a mintit ,mi-a explicat .El nu iesea afara ca nu-l lasa mama lui,avea alt prieten si pe mine ma ignorat pana am aflat.Asa l-am prins cu minciuna pe Mircea.
,,Ulciorul nu merge de multe ori la apa''
2 5 2