Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T16:33:32+03:00
Programarea nu este azi, s-a multat in alta data. Altădată nu o sa mai vin. Ne-am adunat astăzi aici... Este in neam cu noi. Ce-ai făcut la concurs? Dorești un ceai cu lămâie? Când va veni il voi întreba chiar eu. Cândva știai ce îmi place. A fost plecat doar o data, nu de doua ori. Odată, vremurile erau altele. Nu te-am mai văzut de mult timp Demult, obișnuiam sa ma bucur iarna.
2 5 2
2014-10-11T16:33:37+03:00
Alta-data mergem si acolo.
Am fost altadata acolo.
Ne-am intors de la sanius. :))))
Nea Gheorghe este neam cu mine.
Ce-ai cu mine?
Dimineata eu beau ceai.
Cand va veni Dana pe la noi? :)))
Candva erau alte vremuri.
O data mergem la muzeu.
Odata am fost la circul Orlando.
De mult timp am fost acolo.
Odata demult am fost in Italia.
Stiu ca nu le-am prea facut bine,dar sper ca te-am ajutat. :*