Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T15:50:20+03:00
A murit pe 15 martie 44 i. Hr. A fost injunghiat de un grup de senatori.
1 5 1
2014-10-11T15:50:48+03:00
A murit pe 15 martie 44 i. Hr
Gaius Iulius Cezar (limba latină: IMP•C•IVLIVS•CAESAR•DIVVS1; n. 13 iulie, ca. 100 î.Hr. – d. 15 martie, 44 î.Hr.) a fost un lider politic și militar roman și una dintre cele mai influente și mai controversate personalități din istorie. Rolul său a fost esențial în instaurarea dictaturii la Roma, lichidarea democrației Republicii și instaurarea Imperiului Roman. A provocat războaie de cucerire fără acceptul senatului roman. Cucerirea Galiei, plănuită de Cezar, a inclus sub dominația romană terit