Răspunsuri

2014-10-11T15:45:11+03:00
3995+7000*5=3995+35000=38995
Va rog ajutati-ma urgent : Scrieti sub forma de intervale urmatoarele multimi :
a) multimea numerelor reale negative:
b)multimea numerelor reale mai mici decat 3 :
c)multimea numerelor reale mai mari sau egale cu minus 2 :
d) multimea numerelor reale mai mari decat minus 1 si mai mici sau egale cu 7
e) multimea numerelor reale pozitive mai mici decat 10 :
f) multimea numerelor reale mai mici decat 20 si mai mari sau egale cu radical din 5 :
3995+7000*5=38995
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T15:46:18+03:00
3995+7000 x5= 10995 x5
                       =54975
1 5 1