Pe un teren s-au plantat tei si stejari . Tei s-au plantat 184. Daca s-ar fi plantat cu 78 de stejari mai putin ,atunci numarul lor ar fi fost cu 109 mai mare decat cel al teilor .Cati arbori s-au plantat in total ?

2

Răspunsuri

2014-10-11T15:55:42+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T15:56:24+03:00
Rezolvare
184+109=293
293+78=371stejari sunt
371+184=555copaci sunt
raspuns 555 copaci sunt
3 4 3