Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T14:45:00+03:00
Popescu, dragnea, smochina, dinu.... astea mi-au venit in cap pe loc, sper ca te-am ajutat
2014-10-11T14:47:54+03:00
Popescu-vasilescu....Gumbel......combini mai multe....vezi ce iese
Comentariul a fost şters
Is bune...uita-te si la desene animate...o sa gasesti mai multe :))
depinde daca vrei nume romanesti sau din alte tari
Vreau pt o compunere de-a republica si imi trb personaje