Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T14:44:47+03:00
    Aceasta expresie arata faptul cum suntem noi educati in familie.Primii 7 ani din viata sunt foarte importanti pentru ca atunci invatam cum sa diferentiem raul de bine si cum sa ne purtam in societate.
    Spui ca ai cei 7 ani de-acasa cand esti politicos,cuminte si ii respecti pe cei din jurul tau,asa dai dovada de o educatie buna primita de la parintii tai
2014-10-11T14:45:08+03:00
 Eu inteleg aceasta expresie prin ce cca  daca ai cei 7 ani de acasa esti un om educat intelept si ai cuvintul tau propriu.Daca nu ai 7 ani de acsa inseamna ca esti un om needucat si fara maniere.Consider ca fiecare om trebuie sa aiba cei 7 ani de acasa ,aceasta educatie se reda de la parinti.
3 2 3