CASA-este cel mai iubit cuvant din lume deoarece arata un loc drag omului
IUBIRE..........................................
BUNATATE..................................
PRIETENIE........................................
UNIRE...........................................
PACE...................................
MUNCA...............

2

Răspunsuri

2014-10-11T14:43:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T14:45:30+03:00
IUBIRE- este cel mai iubit sentiment din lume pentru ca este cel mai sincer..........................................
BUNATATE.- este cel mai bun sentiment pentru ca  e facut din inima.................................
PRIETENIE.- Este cel mai placut lucru din lume pentru ca inseamna incredere.......................................
UNIRE- este cel mai adevarat sentiment pentru ca inseamna a avea incredere in cineva ...........................................
PACE..- este cel mai dulce cuvant pentru ca ne deschide o oportunitate pentru o lume mai buna.................................
MUNCA.- este cel mai neplacut cuvant pentru uni dar  prin munca ne castigam painea de zi cu zi :)))..............
2 5 2