Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T10:27:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stefan Gheorghidiu
Ela Gheorghidiu , sotia lui Stefan
Tache Gheorghidiu ,unchiul lui Stefan
Nae Gheorghidiu,celalalt unchi
2 5 2
2014-02-23T10:29:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Membrii familiei sunt: nae gheorghidiu, tache gheorghidiu sotia lui stefan gheorghidiu