Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T09:38:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


Rasele de caini sunt diverse.

Trasportul trenurilor este mai ieftin decat transportul aerian.

3 4 3
2014-02-23T09:42:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rasele de caini sunt diverse. Transportul  cu trenul este mai ieftin decat transportul aerian.
1 5 1