Răspunsuri

2014-10-11T14:17:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aci= aici
o sa vie= va veni
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T14:18:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ici-aici
o sa vie-o sa vina
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
aceiasi chestie