Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T13:28:39+03:00
In laboratorul de chimie se utilizeaza vase din sticla si portelan. Vasele trebuie minuite cu grija, deoarece ele sunt fragile. Clema se foloseste pentru a fixa eprubetele si ulterior, pentru a le incalzi la spirtiera.
18 4 18
In laboratorul de chimie se utilizeaza vase din sticla si portelan. Vasele trebuie minuite cu grija, deoarece ele sunt fragile. Clema se foloseste pentru a fixa eprubetele si ulterior, pentru a le incalzi la spirtiera.
2014-10-11T13:30:53+03:00
În laboratorul de chimie se utilizează vase din sticlă și porțelan. Vasele trebuie mânuite cu cleștele din lemn, deoarece ele sunt fragile. Clema se folosește pentru a prinde vasul.
9 3 9