Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-11T13:27:06+03:00


plantele ne dau oxigen noua oamenilor pe care il respiram

deci plantele sunt foarte importante pt existenta noastra


Multumesc dar as fi vrut mai dezvoltat! Este tema si nu pre stiu ce as mai putea adauga fata de ce am scris in clasa! Multumesc oricum
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T13:29:54+03:00
Plantele sunt o multitudine de „ajutoare” omului. Cele comestibile reprezintă pentru noi, oamenii, cea mai naturală și sănătoasă sursă de hrană. Cele pentru ornament, clătesc ochii și împrospătează mediul înconjurător. Știm toți bine, că procesul de fotosinteză pe care îl realizează este unul foarte important, și dovadă fiind aerul curat din pădure, dintr-o rezervație sau altele. Plantele, aici referindu-mă la copaci, care dau lemnul, sunt o sursă epuizabilă dar regenerabilă de căldură! De altfel, copacii împrejurul unui mal, îl susțin în alunecarea solului. Sau arborele de cauciuc, sau cel de cafea sunt foarte importante, deasemenea!
2 5 2