La un joc pe calculator,trei copii au obtinut impreuna 569 de puncte. primii doi au obtinut impreuna 381 de puncte,iar ultimii doi au obtinut impreuna 393 de puncte. cate puncte a obtinut fiecare copil?

2

Răspunsuri

2014-10-11T13:16:17+03:00


fie a,b si c scorurile celor trei copii.

a+b+c=569

a+b=381

---------------(-)

c=188

b+c=b+188=393=>b=205

a+b=a+205=381=>a=176

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-11T13:16:59+03:00
A=primul 
b=al doilea
c=al treilea

a+b+c=569
a+b=381
b+c=393


381+c=569
c=569-381
c=188

a+393=569
a=569-393
a=176

176+b=381
b=381-176
b=205

multumesc
yoy iarasi? de ce imi furi raspunsurile? XD
eu iti fur tie raspunsurile ? cred ca glumesti ...
pai asta e ideea
si in plus eu N-AM FURAT niciodata