Răspunsuri

2014-10-11T12:54:17+03:00
3CuCl2 + 2Ag(No3)3 => 2AgCl3+ Cu(NO3)2 la a.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T12:58:36+03:00
La b:  N2+3H2=>2NH3.
la a: 3CuCl2+2AgNO3=>2AgCl3+Cu(NO3)2.
Parca asa nustiu precis.
nustiu acus o sa incerc
daca tiam fost de ajutor nu uita sami multumesti!
paremise la ce este asa:
CaO+H2SO4=>CaSO4+H2O
@Russo e bine asa cum ai facut pe c :))
parca da nustiu precis mi se pare corect
dar totusi nu sint sigura verifica si tu