Răspunsuri

2014-01-04T18:09:55+02:00
Unul din nr este 0.83 pt ca daca il imultesti la 2 este 1 perioada 6....

nustiu daca e bn mai asteapta poate primesti un raspuns mai bun....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T18:15:12+02:00


a+b=1,(6)

a-b=0,(3)

a=1,(6)-b

1,(6)-b-b=0,(3)

15/ 90-2b=3/9

1/6-2b=1/3

1/6-1/3=2b

1/6-2/6=2b inmiltesti cu 6

-1=12b rezulta b=1/12 si de aici inlocuiesti in prima ecuatie si il aflii pe a...sper ca team ajutat