Răspunsuri

2014-10-11T11:59:55+03:00
Eu am cumparat o cutie de ti-tac. Mie imi pac florile gura-leului . asta sunt prin alaaturare mai gasasri tu 6 prin sudare Eu   am mers la olda la Campulung.Noi am invatat la matematica de semicerc.si prin abreviereTata a votat PSD.Eu am cautat cuvinte inDEX.Tata a scos bani de la vbanca BCR. Bunicul a votat PNL.

4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T12:33:18+03:00
Prin alaturare:
Campul este plin de floarea-soarelui.
Floarea gura-leului este frumoasa.

prin sudare:
Este un om cumsecade.
Bineinteles ca vrea sa mearga la teatru.
A cumparat untdelemn.


prin abreviere.
Romania face parte din O.N.U.
Bunicul ei lucreaza la C.F.R.
A mers la B.C.R