Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-11T11:17:00+03:00

aici virgula are rolul de a pune pauza in vorbire
are rolul de a separa vorbirea directa de cea indirecta.
ARE SI ROLUL UNEI PAUZE:p DAR CAND AI SA AJUNGI LA BACALAUREAT SI O SA AI O ASEMENEA INTREBARE SI II VEI ZICE CA VIRGULA ARE ROLUL UNEI PAUZE NU ITI DA NICI UN PUNCT PENTRU CA E BANAL TREBUIE SA DEZVOLTI ! Eu am vrut sa te ajut:-?? tu pune ce vrei!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T11:19:14+03:00
 Virgula din  structura RASAI ASUPRA MEA, LUMNITA LINA are rolul de a accentua dorinta eului liric ca lumina lina sa rasara asupra lui  , este specifica adresarii directe. 
1 5 1