Răspunsuri

2014-10-11T11:15:48+03:00
7x+5x-2x=10x
Uite argumentarea.
Datorită necunoscutei comune x, ele se pot calcula. Astfel, 7x (sau 7 ori x) + 5x (sau 5 ori x) = 12x (sau 12 ori x). Scăzând cei 2 x, rămânem cu 10x (10 ori x)
Sper că te-am lămurit. Mult succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T11:16:12+03:00
7x+5x-2x=? x*(7+5-2) x*10=? Aici poți completa cu ce vrei, ori nu ai scris tu rezultatul!?? :O