Răspunsuri

2014-10-11T11:10:12+03:00
1. Scrieţi numerele naturale formate numai din zeci (de la 10 la 100) în ordine crescătoare, apoi descrescătoare. 2. Spuneţi ce reprezintă cifra 7 în următoarele numere: 27; 76; 47; 87; 17; 71; 57; 74; 77.  3. Scrieţi cu cifre următoarele numere: şaptezeci şi trei unităţi; treizeci şi zero unităţi; patruzeci şi patru unităţi; nouăsprezece unităţi; optzeci şi cinci unităţi; unsprezece unităţi.  4. Scrieţi cu litere următoarele numere: 68; 49; 51; 16; 22; 85; 72; 11; 94; 100.  5. Scrieţi numerele de mai jos, descompuse, ca în exemplul dat:  57 = 50 + 7 74 =………….  23 =………. 46 = ………… 38 =………. 92 = ………… 41 = ……… 61 = ………… 92 = ……… 99 = …………  6. Scrieţi şase numere consecutive, cel mai mare fiind: a) 83; b) 35; c) 34; d) 92. 7. Scrieţi şase numere consecutive, cel mai mic fiind:  a) 16; b) 28; c) 47; d) 88. 8. Scrieţi şase numere consecutive pare, cel mai mare fiind: a) 94; b) 72; c) 68; d) 50.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T11:11:46+03:00
A+B+C=700
A=700-540=160
B=140
C=700-140-160=400