Răspunsuri

2014-10-11T10:12:34+03:00
458*5=2290 .... asta este
ma duc la lemne pa!
si nu e advvvvvv
ma ajutati?
imi spuneti care sunt multiplii lui 144 si 27
?...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T10:13:05+03:00
458 x 5 =2290 
2290 e numar natural mai mare decat 458
stii vorba aia ... cine spune , aia este!
nu prea cred
ma ajuta si pe mn la niste divizori si multipli
?...
nu ti-a dat laudarosul??