Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-22T21:17:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(rad45-rad63)/(rad28-rad20)=(3rad5-3rad7)/(2rad7-2rad5)=-3(rad5-rad7)/2(rad7-rad5)=
=-3/2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T21:19:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\dfrac{\sqrt{45}-\sqrt{63}}{\sqrt{28}-\sqrt{20}}=\dfrac{3\sqrt5-3\sqrt7}{2\sqrt7-2\sqrt5}=\dfrac{3(\sqrt5-\sqrt7)}{-2(\sqrt5-\sqrt7)}=-\dfrac32
2 5 2