Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T22:49:32+03:00
Ridicand sau coborand greutatea pendulului
daca ridici greutatea(daca scurtezi parghia) ceasul va functiona mai repede ( deci o va lua inainte),daca cobori greutatea(vei lungi parghia)ceasul va ramane in urma.Deci va trebui sa gasesti pozitia optima a greutati pendulului,pana cand ceasul va functiona corect

2014-10-10T22:51:10+03:00
Cred că...Ridicând sau coborând greutatea pendulului. Dacă ridici, ceasul ar trebui să funcționeze mai repede, iar dacă scazi, mai încet, eventual să rămână și în urmă.
Asta e presupunerea mea.