Răspunsuri

2014-10-10T22:27:31+03:00
Perhaps it is an action that we do not want to happen.
Eu am intrebat care este traducerea?I romana?Adica , din nefericire!
Și de ce ai întrebat în engleză? Off...
Este adevarat ce ai spus tu , dar eu ma refer la general ce inseamna!
Am intrebat in engleza , sa vad cine stie sa lege o propozitie cap -coada!Ca la noi la tara, greu mai gasesti unul cu caap!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T22:32:19+03:00