Alcatuiti o lista de cuvinte si expresii care sa aiba acelasi inteles cu verbul a comunica (de exemplu : a stat de vorba , a discuta , a conversa ) .

Va roggggg ajutati-ma ......o sa va ajut si eu la orice , oricand vreti . :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T22:02:27+03:00
A anunta, a informa, a povesti, a transmite,  a-si impartasi gandurile,  a vorbi....
45 4 45
Comentariul a fost şters
a înştiinţa, a da de ştire, a da publicității, a face cunoscut, a declara
a relata, a emite, a semnaliza.
2014-10-10T22:39:03+03:00
Bună, Alexia!
Exemple trecute la persoana I.

Am anunțat că nu mă pot prezenta mâine la școală.
Am informat profesorul despre răceala mea, și acesta m-a învoit.
Am înștiințat-o pe mama că întârzii la cină. 
Am vestit vecinilor că mâine se va lua curentul.
Am încunoștințat prietenilor că nu voi mai ieși afară.
Am anunțat o posibilă retragere din echipa de football.
I-am transmis mesajul lui Adrian.
Am declarat că eu am comis fapta.
Am știricit întreg satului că mâine este zi de sărbătoare (Acesta este un regionalism).
Cam astea sunt.
Îți doresc mult succes și o seară plăcută!

30 4 30