Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T17:54:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Maria are 7 bomboane .Ea isi cumpara ziua urmatoare de 4 ori mai multe.Sora ei are 32 de bomboane pe care le imparte celor 4 prieteni.Cate bomboane au acum cele doua surori impreuna?
1 5 1
2014-01-04T17:55:37+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


intrun magazin sunt 7 persoane. dupa zece minute mai vin de 4 ori mai multe, iar dupa inca zece minute mai vin 32 de persoane.inainte de închiderea magazinului mai erau de 4 ori mai putine. Cate persoane mai erau inainte de inchidere?


1 3 1