Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-10T21:15:02+03:00
Tine spatele drept,de aceea este bine ca in tot de a una cand scrii/tastezi sa stai cu spatele drept.

Nu este prea stiintific,dar spec ca te=am ajutat.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T21:17:02+03:00
Maduva transmite informatiile de la organele de simt la encefal(creier), la muschi sau glande. Ea transmite toate comenziile a toate organele pin intermediul nervilor.
Sper ca te-am ajutat si succes in continuare!!!

1 5 1