Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-10T21:02:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
√8*x≤4√2
2√2 *x≤4√2/ :2√2
x≤2
O soluție rațională poate fi chiar 2, dar și multe alte exemple.

Cu plăcere! :)
daca nu te superi . te mai intreb ceva . Ce inseamna jumatatea numarului (3radical din 6 ) x ( radical din 6 ) ? Nu inteleg intrebarea .
(3rad6 * rad6)/2=3*6/2=9... un radical dintr-un nr înmulțit cu el însuși este numărul de sub radical, așa rad6 *rad6 =6
inseamna 3*rad. din 6 la puterea a doua,deci radical din 6 la puterea a doua este 6
multumesc .
2014-10-10T21:05:42+03:00
√8= 2√2⇒ x ≤ 4√2- 2√2 
x ≤ 2√2
x∈ {1;2}