Răspunsuri

2014-10-10T20:53:42+03:00
                                   toamna
 a venit toamna nori metalici sau apropiat.fruzele ruginii au format un covorr de frunze.pomii au ramas numai cu crengile.
 soarele a palit,iar de acum mereu cerul plumburiu va dainui.toamna vin multe ploi ciobanesti,iar pe copaci  se asterne o bruma argintie pe firele mici de iarba.
  toamna portile scolilor se redeschid,iar strazile sunt pline de parinti si copii lui.
  toamna este cel mai frumos anotimp!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T21:11:04+03:00
                                                      Toamna
Este o zi de toamna mohorata. Frunze ruginii parasesc copacii, altadata plini de un verde stralucitor. Nori metalici acopera cerul plumburiu. Se apropie zile cu  ploi ciobanesti, ploi ce nu se mai opresc, In curand bruma argintie va acoperi toate plantele si totul va muri.
Dar totul va renaste la primavara si natura va redeveni plina de culoare si prospetime.
6 4 6