Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T20:31:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- datorita vechimii orasului
- poetii latini glorificau istoria Romei si afirmau ca Roma este eterna
- simbolic vorbind, Roma este eterna prin traditiile care s au perpetuat de a lungul secolelor
2014-10-10T20:31:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Roma antica se numeste asa pentru ca toate drumurile duc la Roma.Marea metropolă atrage în fiecare an milioane de turişti din toată lumea care vin să admire vestigiile antice
2 3 2