Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T20:48:25+02:00
Daca desenezi înălțimile din capetele bazei mici, obtii doua triunghiuri (unul in stanga, altul in dreapta) care sunt dreptunghice isoscele.
O cateta a fiecăruia dintre ele este inaltimea trapezului si cealalta (care este congruenta cu inaltimea) este  semidiferenta bazelor.
Deci h=(B-b)/2=(7,5-2,5)/2=5/2=2,5 m.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-02-22T20:48:38+02:00
7,5-2,5=5m
5:2=2,5m
Inaltimea formeaza cu latura neparalela triunghi dreptunghic isoscel . deci inaltimeaeste egala cu 2,5 m
1 2 1