Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T19:39:12+03:00
Ploaia vine cu cer intunecat.
Printre nori, abia se zareste un soare de toamna, un soare palid.
In vazduh ciripesc pasari intarziate.

22 4 22
2014-10-10T19:39:27+03:00
Nustiu daca e bine dar : 
Cer intunecat : MA UIT PE GEAM SI VAD UN CER INTUNECAT 
soare palid : SOARELE PALID A RASARIT . /  TOAMNA SOARELE PALID NU MAI ZAMBESTE CA INAINTE . 
 pasari intarziate : am vazut ca au venit si acele pasari intarziate. / dintre pasarile intarziate una sa lovit la o aripa . 
sper ca iti place si ca e bine ! succes 
12 3 12