Răspunsuri

2014-10-10T19:14:55+03:00
Candva = pentru "mamele au fost CANDVA COPIL.
Mama mea si mama ta 
Au fost ca si noicopii CANDVA.
nu e nimic
sunt clasa a a deabia..........
trebuie doar in 2 rinduri cu rime pentru eacele doua
ca o poezie
mili
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T19:27:28+03:00
NOI IN VECI NU VA SCHIMBAM                  NICI PE-O LUME NU VA DAM                 PENTRU CA NE-ATI DAT O VIATA