Răspunsuri

2014-10-10T19:46:06+03:00
64 * 3 / 4 = 192 : 4 = 48 m
48 * 3 / 4 = 144 : 4 = 36 m
36 * 3 / 4 = 108 : 4 = 27 m
27 * 3 / 4 = 81 : 4 = 20,25 m
48 + 36 + 27 + 20,25 = 131,25 m
Foarte bine !
E o problema ! Sunt clasa a 4-a , nu a 6-a !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T21:53:03+03:00
64:4×3=16×3
          =48
a doua oara
48:4×3=36
a treia oara 
36:4×3=27
a patra oara 
27:4×3=20,25
total 64+48+48+36+36+27+27+20,25=306,25