CINE REZOLVA ASTA DE LA MIENE ARE "CEL MAI BUN RASPUNS " + "MULTUMIRI" +29 "29 DE PUNCTE" + FELICITARIE MEL" TOATE ASTEA DACA REZOLVTI :
(12+24+36+...+444):(6+12+18+...+222)


2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
http://brainly.ro/profil/AlexMada-90904
( ͡° ͜ʖ ͡°\
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T19:00:02+03:00
Prima suma o natam cu S1
nr t S1 = ( 444-12):12 +1=37
S1= (444+12) x37:2 =8436

notam a doua suma cu s2
nr t s2+ ( 222-6):6+1=37
S2= (222+6):2x37=4218

rez egal cu 8436/4218=2

Ti-am dat aproape toate premiile.Mai am doar sa iti spun:"FELICITARI SINCERE!"
multumesc sper cate-am ajutat fol formula cu nr de termeni si cea a sumei
Da, sa sti !
2014-10-10T19:03:30+03:00
(12+24+36+...+444):(6+12+18+...+222) 


(12+24+36+...+444)= 12(1+2+......+37)=12x(37x38:2)=12 x(1406:2)=703x12=8436
(6+12+18+...+222)= 6 (1+2+...+37)=6 (37x38:2)=6( 1406:2)=6 x 703=4218

deci 
8436:4218=2
\=}
"FELICITARI SINCERE!" NU POT DA DOUA CELE MI BUNE RASPUNSURI!ITI DAU TIE INSA CELE MAI SINCEREFELICITARII