Cazul cuvintelor scrise cu litera marecum deschizin
TU COMPUTERUL dimineata , uneori chiar inainte sa te speli pe fata, asa deschideam eu cartea . Nu pentru ca eram vreo studioasa sau vreo TOCILARA

2

Răspunsuri

2014-10-10T18:55:07+03:00
Am avut si eu asta...
tu=Nominativ
computerul=Acuzativ
tocilara= Nominativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T18:56:05+03:00
Tu=Nominativ
computerul=Acuzativ
tocilara= Nominativ
succes in continuare :* :*