Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T19:04:21+03:00
Toate numerele care se pot forma sunt : - 123578 , 125378, 127853 , 132587 , 135872 , 132875, 152378 , 153278 , 15387 , 172358 , 172385 , 172538 , 172583 , 175832 , 175823 , 178235 , 178352 , ,187532 , 187523, 187235 , 187352 , 185732 , 185723, 183572 ,183527 ,182357, 182537 , sper a sunt toate dar nu le-am pus in ordine
6 4 6
2014-10-10T19:04:46+03:00
718 ; 352 sau 718 352                                                                                                  187; 523 sau 528  713             
4 4 4