Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T18:37:00+03:00
Coperta cărții este albastră.
a ce intrebare raspunde
cuvantul carte
Care copertă? A cărții. Care?
SEMNUL DE CARTE ESTE ROSU
2014-10-10T18:38:11+03:00
Acea carte este noua . 
Acea carte este veche . 
Acea carte nu este a Mariei .
Acea carte este rupta .
Mult succes in continuare  !! Sper ca te.am ajutat !!
nu la ce intrebare raspunde caret
carte*
am ineles scuze
incerc sa formulez alta daca mai e nevoie
nu lasa