Buna cine imi traduce CORECT in engleza eu voi verfica sa nu fie din TRANSLATOR , raspunsul corst primeste + un multumesc din partea mea . Pentru tradus
Buna ! Eu am comandat o husa de la dvs , cum as putea afla pe unde merge ea , sau cit timp mai am de asteptat

2

Răspunsuri

2014-10-10T18:25:29+03:00
Hello! I ordered a cover from you, how can I find  where she goes, or how long time I have to wait                                                                                                     cam asha
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
suntem oameni cinstiti
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T18:25:57+03:00
Hi! I commanded a slip cover from you, how can I know where is it going or how long I have to wait for it.
Nu l-am copiat si sper ca te-am ajutat!

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters