Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T18:04:27+03:00
S-au format prin derivare
a insemna- radacina (semn)/prefixul (in)/ dezinenta (a)
curticica-radacina (curt)/ sufixe (ic) (ic) dezinenta (a)
geamlac- radacina (geam)/ sufixe lac
berarie- radacina (ber)/sufix (ari) dezinenta (e)
invoiala- radacina (voial)/ prefix (in)/ dezinenta (a)

37 3 37
2014-10-10T18:44:28+03:00
A insemna = in- + semn + des a (d parasintetica)
curticita= curte + -icica ( derv cu sufix diminutival)
geamlac= geam + -al 9 derv cu sufix dim)
berarie= bere+ - arie ( deriv cu sufix)
invoiala = in- + voie + -la ( derivare cu afixe)
22 2 22